S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

måndag 15 augusti 2011

Bröllopsdag och operation....


Här på denna båt firade vi vår bröllopsdag i lördags! Det var inte många när vi kom men efter ett tag så kom flera för att äta. Spätta med fyllning,det var mycket gott. Båten vi var på finns i Simrishamn. Det var väldigt blåsigt denna dag,vågorna gick höga och det gungade ordentligt. I förra veckan fick jag besked från läkaren att jag har en tumör.Så nu ska jag på röntgen både i Kristianstad och Lund. Samt operation i nästa vecka. Så jag mår ju inte så värst bra men är ej rädd för operationen.Jag hör av mig efter åt,för då vet jag förhoppningvis mer.

20 kommentarer:

  1. Lite nostalgi att besöka speciella platser som man varit på innan.

    Det var ju inget vidare. Hoppas operationen går snabbt.

    Kan förstå att du mår lite kymigt just nu. Är det en godartad tumör?

    SvaraRadera
  2. Vännen!! Du det var inget kul besked men det behöver inte vara det värsta.När du ska till Kristianstad och lund så hör av dej.Om du vill ha en extra hand att hålla i så ställer jag självklart upp!!! Jag köper sällan något på marknader ,men nu blev det 5 st trosor.. ja det är kul att bara studera folk... ♥kram!

    SvaraRadera
  3. Hejsan..Ja kul med blanka papper..Då blev det en liten nostalgitripp tillbaka i tiden..
    Hoppas det blir bra efter opretionen,,håller tummen.Haé Kram.

    SvaraRadera
  4. Men goaste vännen, hoppas verkligen att det inte är en elak tumör. Håller tummarna för dig och väntar på att du hör av dig hur det går.Ska tänka på dig och önskar dig varmt lycka till.
    En riktig bamsekram får du..♥♥

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vad trevligt att ni fick en fin bröllopsdag!
    Hoppas det går bra med operationen, håller tummarna!
    Kramar, Elenor

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna för dig!! Kram

    SvaraRadera
  7. Inget kul besked att få...Hoppas det går bra och de får bort eländet så ska du se att du kommer att må bättre sen. Tänker på dig! Kramiz!

    SvaraRadera
  8. Vilket mysigt ställe att fira bröllopsmiddag på :) Spätta är ju bara så gott med. Jag hoppas att operationen skall gå bra för dig, håller alla tummar och tår. Kram

    SvaraRadera
  9. härligt sätt ni firade, och jag håller alla tummarna för dig, och det behöver inte vara det värsta, och det är bra dom tar bort det snabbt, massa kramar från oss allihopa biggan

    SvaraRadera
  10. Jag tänker på dig och hoppas att det är godartat..... Ta väl hand om dig! Bamsekramar ♥ ♥

    SvaraRadera
  11. Tack så mycket, vad snällt och roligt att du tycker det ;)

    SvaraRadera
  12. Ja sånt elände!! Klart det är bättre att hålla din man i handen... Lycka till med op.hoppas att det inte är en elak tumör!!.. ♥kram!

    SvaraRadera
  13. Hej vännen. Vad härligt det ser ut. Önskar dej all lycka till med operationen. Håller din hand i mina tankar.
    Styrkekram till dej.

    SvaraRadera
  14. Ojoj, så fint.. Jag grattar Er i efterhand...
    Men vad trist, jag hoppas det går bra för dig, tjejjen...
    Varma kramen

    SvaraRadera
  15. håller tummarna för dig, operationen kommer gå bra, kram biggan

    SvaraRadera
  16. Vad mysigt.
    En tumör låter inte bra. Skickar en kram och hoppas att det går bra.

    SvaraRadera
  17. GRATTIS i efterskott till Bröloppet!
    :)
    Tråkigt att höra att Du fått en tumör!
    :(
    Krya på Dig vännen!

    Kram
    Stevie

    SvaraRadera
  18. Hej! Nu har vi kommit hem från våran Västgötaresa. Det började regna i Fredags så vi åkte hem från Tiveden. Ha en fin dag nu !

    SvaraRadera