S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

fredag 21 december 2012

Tiden går i rasande fart!

Tycker det inte är så länge sedan det var jul men nu är vi där!
Lite bakning gjorde vi i tisdags.
Vi gjorde också lite godisbräck.Innehåller hasselnötter pistagenötter aprikoser samt ljus och mörkt choklad.
Russin och nötformar.Innehåller russin jordnötter mörkchoklad. Mat och lite annat inköptes igår.Julklappar till barnbarnen väntar på att bli inslagna. Lite snö har vi fått idag så kanske det blir en vit jul. God Jul och Gott Nytt År!

20 kommentarer:

  1. Men ohhh, vad du har varit duktig & bakat. Jag har inte ens börjat ännu...
    Men ska inte göra särskilt mycket iofs...
    Vi har redan hur mycket snö som helst & just nu snöar det mera...Du kan mer än gärna få ett lass...
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Okidoki,då får du vänta på svaret..Oj så mycket godis du fixat till julen,,jag har kvar att göra en Jansson,,sen kan jag vänta in den goda julen..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Oj vad flitiga ni har varit!!Det är nog många som kommer att köpa en sådan lampa.Många har sett den hos Veiken! Ha en bra helg! kram!

    SvaraRadera
  4. Jag såg bara röda,blåa och vita.. Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vad mycket gott ni har bakat! =)Det blir julgodis och skorptillverkling imorgon för mig! =)
    Ha en fin helg och en underbar jul!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  6. Visst går det fort med tiden när man ser bakåt. Julen är en mysig högtid med pysslandet och sen få umgås med familjen och vänner.
    Jag ska göra godis och sen fixa skinkan annars är det mesta gjort.
    Ha en riktigt fin julhelg nu med familjen,
    Kram vännen**

    SvaraRadera
  7. Vad duktiga ni har varit. Bullar var längesedan jag åt.
    Hoppas ni får en vit jul.
    kramar =)

    SvaraRadera
  8. Ett år går VÄLDIGT fort!
    Oj så mycket gott du bakat.
    När kan jag komma? ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Å´så mycket gott! Här får det bli färdigköpt men förhoppningsvis så blir det jul ändå. Kram på dig!

    SvaraRadera
  10. Oj vad du har bakat en del :) Hoppas att du får en fin helg och en god jul. Kram

    SvaraRadera
  11. Hej Syren!
    Kära vän.
    Tack för dina hälsn i min blogg.
    Idag kom jag hem från sjukhuset efter ett par dar.
    En infektion som inte är nådig.
    Tittade på Ernst hur han fixade julgodis,men ditt ser lika härligt ut!
    Själv köper jag det mesta.Huvusaken är att känna smaken.En GOD JUL;EVA!.KramInger

    SvaraRadera
  12. Oj, så mycket gott ni gör inför julen! Mysigt! Många kramar, God Jul och Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  13. Nu såg jag ditt körsbärsträd!!! Sillen är till Kjell! Jag tar hand om laxen :D Ha en bra helg Kram!

    SvaraRadera
  14. Hej vännen. Tack för din fina kommentar. Hoppas nu att julstämmningen ska infinna sej. Har det mesta klart. Bara Janssons kvar som jag ska göra idag. Ha nu en riktigt God Jul.
    Bamsekram

    SvaraRadera
  15. Önskar dig en riktigt fin och GOD JUL! Kramiz!

    SvaraRadera
  16. Slingrar förbi & önskar Dig en fridens jul..
    Kramen...

    SvaraRadera
  17. Tittar in för att Önska en God fortsättning på Julhelgen.Kram.

    SvaraRadera
  18. Här har julen varit lugn och stillsam. Snön håller på att smälta bort då det är mildväder och har regnat. Ha det bra !

    SvaraRadera
  19. En massa godsaker.

    Önskar di ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera