S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

söndag 9 oktober 2011

Tuff vardag...


Några av en del bilder jag tog på promenader för 14 dagar sedan,fler bilder vid ett annat tillfälle. Den senaste veckan så har jag inte orkat så mycket,torsdagen var en av de hemskaste dagen då stod det floder av spyor och diarrer. Fick dropp i 5 timmar för jag blev helt ut torkat. I morgon den 10 okt ska jag sövas ner och de ska kolla hur behandlingen har funkat. På tisdag blir det cellgift. Två gånger till blir det cellgift.Ska även få Brachy (strålning invändigt) 4gånger på 2 veckor. Varje vardag blir strålning utan på. Detta är den behandling som jag vet ska göras fram till den 25 okt,vad som händer sedan återstår ju att se.

Så här ser det ut för mig förnärvarande. Och jag har gott hopp om att bli frisk igen. Idag var jag i alla fall ute några timmar,först i vår trädgård och sedan åkte vi till Domus där köpte jag mig en tjock svart halsduk,för kommande vinterkyla samt några andra prylar.För jag hade ett presentkort på en minder summa kvar.

15 kommentarer:

  1. Men goaste vännen vilken tuff behandling du genomgår. Hoppas så och håller tummarna att den kommer ge resultat också.Men du verkar vara vid gott mod,och det betyder säkert mycket,
    Visst måste man unna sig lite gott ibland. Fast wienerbröd är lite väl fett tycker jag,men fasligt gott..*ler*...
    Sköt om dig vännen,
    Varma kramar♥♥

    SvaraRadera
  2. Men kära nån vilken tuff behandling du genomgår.Förstår att det är jättejobbigt.Men du verkar ändå vara vid gott mod.
    Jag hoppas så att det kommer gå bra i fortsättningen för dig,
    Tänker på dig,och skickar dom allra varmaste
    styrkekramar♥♥

    SvaraRadera
  3. Du har en tuff tid framöver, hoppas det ska gå bra med alla behandlingarna och att du orkar vara ute måste ge lite ny energi i alla fall!
    Mår bättre nu men helt slut efter danshelgen!
    Kramar, Elenor

    SvaraRadera
  4. Hoppas att alla resultat är bra!
    Själv ska jag göra Biopsi i Lund på Tisdag,
    så jag ska ta prover i morgon här i Malmö!
    Hoppas på det bästa för Dig!
    :o)
    Kram
    Stevie

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna för dig,hoppas behandlingen ska hjälpa,,så du blir frisk..
    Ja det blir en otrolig effekt när man använder 2 personer,,så ansiktet och händerna tillhör sonen,benen tillhör en av hans kusiner..Haé Kram.

    SvaraRadera
  6. Vad jobbigt du har just nu men skönt att höra att du ser hoppet och ljuset framför dig. Kram

    SvaraRadera
  7. Oj jag ser att det blev dubbla kommentarer från mig. Visste inte om den första kom fram eftersom det är problem ibland att kommentera.
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  8. Vilken tuff behandling Eva! Förstår att du blir väldigt trött...HOPPAS ATT DET RÄCKER MED DET SOM NU ÄR PLANERAT...tÄNKER PÅ DIG MIN VÄN! kRAM!!!

    SvaraRadera
  9. Vi håller tummarna att allt går bra med dig.Kram

    SvaraRadera
  10. ja klart vi hoppas allt är bra, tuffa saker du går igenom, du får massa styrke kramar från oss, biggan

    SvaraRadera
  11. Vilket helsike du går igenom nu. När du blir frisk kan du nog se att det var värt allt elände! Tänker på dig och skickar positiva vibbar och kramar!

    SvaraRadera
  12. KRAM. Håller tummarna allt jag kan!!!!

    SvaraRadera
  13. Hade det tufft idag jag också, men hann ändå med ett inlägg om lögnhalsen Håkan Juholt.

    SvaraRadera
  14. Hej! Kommer bara för att ge dej en styrkekram!

    SvaraRadera
  15. Som vanligt härliga foto...
    Önskar en fin kväll.
    Kramen

    SvaraRadera