S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

söndag 16 oktober 2011

Trött det är vad jag är,men höstsolen finns där och ger hopp och ljus.....

Igår var jag ute en stund i höstsolen. Skönt efter en vecka inomhus. Nu är det inte så många vardags dagar kvar av behandlingen,men det är verkligen tuffa dagar jag har framför mig. Är i princip trött dagarna igenom. Det är inte så enkelt att skriva när det tar emot och tröttheten kommer. Ett litet försök blev det i alla fall.

20 kommentarer:

  1. Hej du,,ja Finn Zetterholm minns jag,han och Bengt Sändh kamperade ihop under några år..Hoppas du snart piggnar till..Haé Bra Kram.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder du tagit.Jag kan förstår dig måste vara tufft vara inne och vara trött.Jag vet när mamma fick behandlingar.och cell gifter.12december blir det 15 år sen mamma gick bort.Håller tummarna.kram

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder :) Så underbart med höstsolen, bara det inte blåser för då brukar det kännas kallare än vad det är. Kram

    SvaraRadera
  4. Du är en kämpe och snart är det värsta över. Kramar om dig och håller tummarna!

    SvaraRadera
  5. Förstår att du har det jobbigt nu! Men du ska veta att jag tänker ofta på dej! Stor kram!

    SvaraRadera
  6. fina bilder, klart du är trött, det är tufft med dina behandlingar. men det blir ju bättre sen vännen kramar biggan

    SvaraRadera
  7. Hej vännen. förstår att du genomgår en tuff tid nu och är trött. Efter regn kommer solsken som man säger. Så fina bilder du tagit. Tävlingen är på uppdrag från Blogvertiser. Tänker på dej. Var rädd om dej. Styrkekramar i massor från lilla mej.

    SvaraRadera
  8. Ljuvliga bilder,så där ser det inte ut i trädgården nu efter frostnätterna.
    Jag förstår att du har det tufft, men när du väl tagit dig igenom behandlingarna så kommer det kännas bättre ska du se..
    Massor av varma kramar till dig vännen!

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!
    Underbart att du fick njuta lite av solen också!
    Kramar, Elenor

    SvaraRadera
  10. Förstår att det är både tufft o jobbigt för dig! Fina bilder i höstens färger. Kramiz!

    SvaraRadera
  11. Hej Eva

    Vill bara säga att ja tänker på dig och vet vilket helvete du går igenom, kämpa kämpa.

    Kram från Jenny (Moas mamma)

    SvaraRadera
  12. Härliga höstfoto...
    Ja, du kämpar på, du verkar vara så stark. Men ofta får man styrka i olika svåra sammanhang...
    Varma kramen

    SvaraRadera
  13. Och här blommar och grönskar det hejvilt som vanligt.

    SvaraRadera
  14. fina bilder, hoppas du kunnat vara ute något denna helgen, massa kramar biggan

    SvaraRadera
  15. Hoppas du mår bättre nu. Fina bilder.

    Kika in på min boktävling på min blogg
    http://stefanfalkelind.com/2011/09/vinn-boken-farligt-omrade.html

    SvaraRadera
  16. Hej
    Ser att du inte mårså bra har varit borta från bloggeriet så jag har missat mycket men jag fattar läget. Bra att du tog dig ut lite i solen det gör gott. Kämpa på och håll ut!
    Skickar cyberkramar...

    SvaraRadera
  17. Godmorgon i stugan denna lördag! Lite kallare här idag men jag hoppas att mildvädret får vara kvar länge än! Kramiz

    SvaraRadera