S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

söndag 25 september 2011

Liten uppdatering.


Här sitter jag och väntar på min tur att bli strålad. Vilket jag gör varje vardag.
En gång i veckan får jag cellgift genom Mind-line som syns på bilden. Fyra veckor till är det sagt jag ska ha det.Jag har inte mått dåligt av behandlingen,men man blir enormt trött. Hoppas verkligen att jag slipper bivärkningarna i fortsättningen också. Är ute och går så mycket jag kan. Många foto har det blivit på Lunds omgivningar men jag vill vänta ett tag att vissa dem. Utan istället vill jag vissa bilder från trädgården som jag tog igår.

Lite fallfrukt!



På tisdag åker jag till Lund och finns där tills fredags morgon och då åker jag hem och förhoppningsvis finns blommor och hallon och björnbär kvar.

31 kommentarer:

  1. Skönt att du mår okej efter behandlingarna!
    Fina bilder från trädgården, många äpplen och tjusig solros! =)
    Jo jag fyllde år den 19:e! Tack!
    Kram ELenor

    SvaraRadera
  2. Tackar,jag gillar att pyssla med ord och bild..
    Skönt att du klarar behandlingen bra,,hoppas det fortsätter så..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Fina bilder du bjuder på och gott att höra att kämpandet går ok!! Tänker på dig varje dag finaste vän. Sköt om er du o H!! Miljoner varma goa kramar phoebe

    SvaraRadera
  4. Va bra att du klarar behandlingen utan att må dåligt.Fina bilder från trädgården.Oj vad äpplen ni har.. Alla tyckte om maten..Grön coca är nog ingen höjdare! Affären ligger i samma gata som röda korset. .Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilken tur att du inte har biverkningar från cellgiftbehandlingen. Blir sugen på härliga äpplennu.

    Sv: Men viss hinner du tävla. Tävlingen är inte slut än.

    SvaraRadera
  6. Vilka fina äpplen du har och vilka härliga bilder du har.

    Kämpigt när tröttheten kommer efter behandlingen.

    Ha det ...

    SvaraRadera
  7. Jamen så skönt att slippa biverkningar,hoppas det får fortsätta så också.
    Vad mycket fint du har i trädgården, och mycket äpplen är det i höst. Nere hos er håller blommorna sig fina längre. Mina solrosor klippte jag ner igår dom hade gjort sitt,
    Lycka till i fortsättningen med behandlingen,
    Varma kramar vännen!

    SvaraRadera
  8. Tuffa behandlingar så jag förstår att det är tröttande! Så mycket frukt o fina blommor! Ja, det är säkert kvar till helgen för enl SMHI ska det bli en riktigt fin vecka! Kramiz

    SvaraRadera
  9. vad skönt du inte får biverkningar. så du kan vara ute lite istället, tänker ofta på dig kram biggan

    SvaraRadera
  10. Jag har en blogg.se och en blogspot.sen en videoblogg på metro.ha en fin dag.kram

    SvaraRadera
  11. Vackra bilder :) Skönt att du mår ok efter behandlingen, att du är trött är ju inte så konstigt. Kram

    SvaraRadera
  12. Vilka härliga bilder!!!!! Skönt att Du inte blir sjuk av behandlingen. Hoppas de håller i sig!

    SvaraRadera
  13. Godmorgon i stugan! Ja, du må tro att jag är stolt över mina norska pojkar! Kramiz

    SvaraRadera
  14. Godmorgon i stugan denna onsdag! Ha en bra dag min vän!

    SvaraRadera
  15. Morning! Problem att kommentera på blogger denna dag! Kramiz

    SvaraRadera
  16. Morning! Idag går det inte att kommentera med blogger...Kramiz

    SvaraRadera
  17. Ger upp! Går inte att kommentera! Kram

    SvaraRadera
  18. Hej! Oj vad frukt och blommor du har att pyssla med. Det är kul att ha något att göra. Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  19. Hej vännen. Vad skönt att du slipper må dåligt. Det räcker säkert med tröttheten. Håller tummarna att det fortsätter så. Vad fina bilder och så mycket äpplen :) Ha det nu så gott och var rädd ome dej.
    Sryrkekramar

    SvaraRadera
  20. Skönt att du mår bra efter omständigheterna, många får ju biverkningar.

    SvaraRadera
  21. Skönt att du mår bra efter behandlingen.

    SvaraRadera
  22. Du visar så fina bilder och jag blir så glad när jag läser att du klarar behandlingarna bra.....
    Håller verkligen tummarna för att du kommer att klara behandlingarna lika bra i fortsättningen.. Bamsekramar

    SvaraRadera
  23. Godmorgon denna måndag! Så gott att du tycks klara behandlaingarna såpass bra! Vilken fin header du har! Kramiz

    SvaraRadera
  24. Kikar in och kollar läget. Hoppas det går bra för dig,
    Varma kramar vännen!

    SvaraRadera
  25. Testar kommentaren,hoppas den går fram,och hoppas också att det går bra för dig,
    Varma kramar vännen!

    SvaraRadera
  26. Hej! jag har bytt blogg och adress så du får registrera dig som följare här.

    http://skogsduvorna.blogspot.com/

    SvaraRadera
  27. Skickar många styrkekramar till dig!

    SvaraRadera
  28. Instämmer, blir glad över att du klarar dina behandlingar, för det kan vara väldans tufft..
    Fina foton som vanligt här hos dig.
    Önskar dig en toppenhelg..
    Kramen

    SvaraRadera
  29. Godmorgon vännen! Idag hade vi en kall söndagsmorgon med bara 0,6 grader! Hösten är på väg mot vinter redan! Kramiz

    SvaraRadera