S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

lördag 11 augusti 2012

Besökte festivalen i Hässleholm.

Mycket folk var och kollade runt och det var en hel del som ville sälja mat från olika länder.Det var ingen av dessa maträtter som tilltalade oss.Vi satt en stund på torget,det var ju så varmt och skönt,det blev en öl till mig och kaffe till min man.
Dessa bilar kollade vi på,här var också startplatsen för rallybilar.Vem som kom först i mål vet jag inte,vi åkte hem.På vägen hem hamnade vi i mellan en karavan av raggarbilar.Tyvärr blev det inte någon bild på raggarbilarna.

16 kommentarer:

  1. Grabbarna var duktiga ,och jag hade fullt upp att fota och att vara arbetsledare.Vi har marknad här i Höör . Kram!

    SvaraRadera
  2. Synd att ni inte visste Men det är marknad imorgon också.Kram!

    SvaraRadera
  3. ev ska jag dit och ge grabbarna som har reklam om avloppsjouren Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej,,kul med marknad,rallybilarna ser ut att ha några år på nacken,,var det ett veteranrally kanske...Ja du jag hade städat bort en hel del innan jag kom på att göra ett inlägg av det,,så innan var det kaos..men det blev rätt så bra..Haé Kram.

    SvaraRadera
  5. Vad trevligt! Jag har helt missat Hässleholmarnas festival :(

    SvaraRadera
  6. Hehehe...så du har kört raggarcrusing då! Ser ut som ni fick en riktigt fin sommardag! Här var det sol men kalla vindar på havet, men jag njöt ohämmat som alltid när jag får fiska! Kramiz

    SvaraRadera
  7. Kul med festival, bilarna gillar jag :) Kram

    SvaraRadera
  8. Ja du, nu är det festivalernas tid. Jätteroligt när det händer något roligt! Ha det så gott! Kramar

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Låter som att ni hade en bra dag och ser ut att vara fint väder! =)
    Jag har dansat hela helgen och sitter nu och varvar ned!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  10. Mysigt med festivaler, att knalla runt och titta och kanske provsmaka lite gott..
    Önskar dig en fin dag vännen..
    Kramiz

    SvaraRadera
  11. Ojoj, ser riktigt roligt ut...Det är kul att komma ut & lufta sig lite emellanåt...
    Kramen

    SvaraRadera
  12. Godmorgon Eva! Helt rätt att ta vara på det fina vädret, datorn kan vi greppa när vi inte kan vara ute...Tyvärr är govädret redan slut här och idag regnar det. Kramiz

    SvaraRadera
  13. Hej Syren!
    Så fina kort!
    Särskilt solrosen!
    Vill ha.
    Men de trivs inte hos mig.
    Men nu när man har nytt kan jag prova.
    Ha det gott.Nej här har vi varmt o skönt.Inte medelhavsvärme som de lovade,men lagom.
    Ha det bäst
    Inger i Örebro

    SvaraRadera
  14. Hej! Nu är vi hemma igen från våran resa till Tostared. Lilly börjar att jobba imorgon. Ja det är kul att gå på Festivaler och marknader. Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  15. Roligt att göra små utflykter så där ibland.
    Och fint väder fick ni också. DET är bra!!
    Kram!

    SvaraRadera