S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

tisdag 15 november 2011

I lördags kom barn och barnbarn på besök! Barnbarnen hade jag inte träffas på 2 månader så det var ett kärt besök.

På bilden är de tre minsta barnbarnen och de ville sova över men det blev inte så som de små ville! Glömte ta foto på älsta barnbarnet för hon kom lite senare.En trevlig lördag blev det i alla fall.
Var på vårdcentralen idag och tog prover. Solen skiner så jag tog en kort promenad sen orkade jag inte mer. Ska till Lund för återbesök den 13 dec och kontroll.Man har ju många tankar,är ju rädd för att det kommer tillbaka. Rädslan finns även att jag ska få nya proppar,fast jag tar blodförtunnande spruta varje dag.Har fortfarande problem med magen huvudvärk och trött blir jag fort.

Att leva är så häpnadsväckande att det inte blir mycket tid över till något annat.

15 kommentarer:

  1. Usch vad tufft du har det,man har nog svårt att sätta sig in i det. När man går igenom en sån svår tid så uppskattar man nog livet på ett annat sätt. Inget tas för givet längre och man kanske tar tillvara på dagarna bättre...
    Hoppas verkligen att du får må bättre nu,och att allt går åt rätt håll,
    Varma kramar till dig vännen♥

    SvaraRadera
  2. Ja det var en jobbig tid efter det att Birgitta gick bort,,men som alla säger livet går vidare..Hoppas att du får må bättre och bättre nu framöver,att du slipper den tuffa tid som du haft..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad roligt att du fick besök av barnbarnen, måste ha varit uppiggande! =)
    Hoppas det ska gå bra på återbesöket!
    Håller tummarna för dig!
    Kramar, Elenor

    SvaraRadera
  4. Hoppas det värsta är över nu! KRAM

    SvaraRadera
  5. Kul att barn och barnbarn kom på besök till dej! Ja det är bra bild jag fick på Kjell och Hasse. Klart att han sjöng änglahund! Hur är det med dej ? Krya på dej kram!

    SvaraRadera
  6. Vad roligt för dig att de kom så du fick lite avbrott i allt elände. Jag håller tummarna att nästa kontroll går bra.

    Sv: Idag är jag lite piggare.

    SvaraRadera
  7. Jag förstår att du har en jobbig tid både fysiskt och mentalt. Jag tror att det värsta ligger bakom dig, men det kan nog ta sin tid innan du är helt tillbaka! Kramar till en kämpe..... Krya på dig.

    SvaraRadera
  8. Tror jag det att dte var ett kärt besök, det låter så mysigt med barnbarn, själv har jag inga (än) kram

    SvaraRadera
  9. Så härligt att få träffa de små efter denna långa tid! Klart att du blir trött, det är ju en tuff behandling du gått igenom! kramiz!

    SvaraRadera
  10. Gomorron goa vännen. Här har vi plusgrader även idag. Jag längtar så till lilla vovsen kommer. Vad jobbigt för dej att det ska bli så mycket elände. Skoj att få rå om barnbarnen och tänka på annat en stund. Förstår din oro. Håller både tummar och tår att allt ska bli bra. Var rädd om dej.
    Bamsekramar skickar jag i massor.

    SvaraRadera
  11. Ohhh, vad roligt...Det är en fröjd att träffa & krama dom..
    Jag själv var nere i Gbg & hälsade på mina för ett tag sen...
    Kramen

    SvaraRadera
  12. härligt för dig att få träffa dom, klart du blir trött och har lite bivärkningar kvar, du har ju gått igenom mycket du med, ha det så fint du kan eva, tänker mycket på dig kram biggan

    SvaraRadera
  13. ha en så fin dag du kan ha vännen kram biggan

    SvaraRadera
  14. Ja det är ett vackert kort!Krya på dej vännen! Tack och kram!

    SvaraRadera
  15. Det känns ju jättebra när man får besök.

    SvaraRadera