S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

fredag 21 februari 2014

300 ljus för cancersjuka barnen.

Vädret Kristianstad

Den 15 februari var det Internationella barncancer dagen.
300 barn och ungdomar drabbas varje år.
Av dem är det 60 barn som  redan har slocknat.
Vem som helst kan drabbas, det är ju faktiskt så.
Stort eller litet bidrag kan göra skillnad.
Gav själv ett bidrag. 
Gå in på barncancerfonden på nätet och se hur man kan ge ett bidrag!

25 kommentarer:

  1. Hej,,snöfall hela dagen,övergick i mer regnblandat fram på dagen,nu faller det lite små flingor...
    Hurra Tre Kronor är i final,,skitkul..Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Fin manifestation ♡ Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. De är en jä.... sjukdom! Huvva!!!
    SV; Jag älskar mitt jobb så gott som alla dagar :D Trevlig helg, önskar jag från ett snöstormshärjat Östersund

    SvaraRadera
  4. Hej Ja barncancerfonden den bidrar jag till sen många år,ingen jättesumma men det känns viktigt..
    Här har det snöat till o från hela dagen,blötsnö,hör på lokalradion att det råder halka norröver..Uppehåll här nu..Haé Kram.

    SvaraRadera
  5. Cancer är en hemsk sjukdom!! ..............Tanten var både snäll och rolig!! Kram !

    SvaraRadera
  6. Jag försöker lämna lite bidrag då och då! =)
    Här värker snön ned, hoppas ni har bättre väder!
    Ha en fin helg!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  7. Det är viktigt att skänka pengar,alla kan drabbas och man vet inte när.....
    Kram vännen**

    SvaraRadera
  8. Cancer är en fruktansvärd sjukdom som aldrig frågar efter ålder. Jag ger ofta till dessa för att vi alla måste hjälpa till så gott vi förmår! Kramiz

    SvaraRadera
  9. En sjukdom som inte borde finnas...
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Ja, det är verkligen en grymt hemsk sjukdom...
    Kram

    SvaraRadera
  11. cancer är en skrämmande sjukdom
    kramar

    SvaraRadera
  12. Det som jag tycker är det hemskaste med den här sjukdomen, det är när folk vet att dom har cancer, men att dom får vänta i en evighet innan dom får behandling, och då kan det vara oftast för sent. Det är fruktansvärt grymt.

    SvaraRadera
  13. Det är en satans sjukdom...... måtte cancergåtan snart lösas. När det är gjort kommer det väl någon annan skit! Kramar

    SvaraRadera
  14. Cancer är hemskt! Många i min närhet som har och som har dött av cancer. :(

    SvaraRadera
  15. Fint foto för alla barn som är drabbade av cancer.
    Fy 17 vilken hemsk sjukdom det är.

    Tackar, håller på och fixar håret nu, var inte det lättaste.
    Kram och ha en bra dag

    SvaraRadera
  16. Jäkla cancer. Då jag själv blivit (har) drabbad så är det jätte viktigt med dessa insamlingar och att det finns människor som du som sprider hur viktigt det är.
    kramelikram

    SvaraRadera
  17. cancer är ett jävla skit, ännu mer när barn drabbas

    SvaraRadera
  18. Godmorgon i stugan denna fredag! Kramiz

    SvaraRadera
  19. Så hemskt speciellt när det drabbar små barn. Kram

    SvaraRadera
  20. Morron ! Ett mycket bra iniativ !!!!!! Ha det bra !

    SvaraRadera
  21. För forskning och hjälp, det låter bra.

    Ha en trevlig torsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  22. Hej Syren. Åh man blir glad av att se dina härliga blommor . Ja det är hemskt att små barn skall få cancer usch . ja pengar behövs jag satt in en hundralapp då . Skickar automatiskt till Läkare utan gränser varje månad har jag gjort i flera år. De gör så behjärtansvärt arbete de med.Ja ett litet katthem får lite också i månaden de behöver med. Hoppas allt ok hos dig.

    SvaraRadera
  23. Ja, det är sant.. Vem som, kan drabbas.. Riktig hemsk sjukdom...
    Köpte själv ett armband med texten Fuck Cancer..
    En del av pengarna gick till välgörenhet..
    Varma kramen till dig..

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Så vackert här inne.
    Liksom det är ute nu.
    Kram,Inger

    SvaraRadera