S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

torsdag 8 augusti 2013

Sol Vind Vatten.

Vädret Kristianstad

Sol det har vi verkligen haft denna sommar.Varje dag nästa hela juli har det varit varmt även augusti har än så länge varit varm.
Vind har det dock varit men det kan ju också vara skönt.
Vatten det har det ju varit ont om. Det är mycket torrt i markerna och det är eldningsförbud. Men idag kom ett välkommet regn. Jag kommer att fortsätta att njuta för än är ju inte sommaren slut.

Carpe Diem.

23 kommentarer:

  1. "Sol, vind och vatten"...som Ted Gärdestad sjöng så fint om. Riktigt härliga bilder!

    SvaraRadera
  2. Sommarbilder av hög kvalite!
    Sv: Det är verkligen ett ställe värt att besöka.

    SvaraRadera
  3. Vi har med haft regn idag och det var välbehövligt :) Kram

    SvaraRadera
  4. Vi har fått en härlig sommar!Man kan sätta ut ölfäller till Mördarsniglar eller doftpelegoner eller plantera rölleka.Jag tycker det är bra att ha ordning och reda så att jag lätt hittar det jag ska ha.. Kram!

    SvaraRadera
  5. Mors,,ja Stenknäcken är en sällan sedd liten skönhet..Ja det har varit en riktig Fewnixmonasommar,och det är mycket kvar av den än..Fina bilder.Haé Kram.

    SvaraRadera
  6. Nejdå, än är det inte slut! vi kommer att få många fina dagar till! Underbara bilder! Kramiz

    SvaraRadera
  7. Ombyte förnöjer. Bara sol, eller bara vatten är inte så bra. Men gärna liiite mer sol än vatten ;-)

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga bilder.
    Sommaren kom då jag började att jobba igen :(
    Kram!

    SvaraRadera
  9. vi hade heldagsregn igår och även idag har det hunnit skvätta lite men visst vi har haft en fin sommmar vi också
    underbara bilder
    kramar

    SvaraRadera
  10. Ja du har så rätt. Sommaren har varit härlig och det är skönt att ha i ryggen när höst och vinter kommer. Jättefina sommarbilder. En västkusttjej gillar både sol vind och vatten! Kramar

    SvaraRadera
  11. Åh så vackert.
    sv: Nämen åh, från innerst i mitt hjärta - Tack för ditt fina stöd! Det värmer så. ♥
    Jag är tillbaka med nya bilder & inlägg igen. :D
    Stora kramar! ♥

    SvaraRadera
  12. Ja nu har mamma fått som hon ville,ingen smärta eller värk längre,hon var lite sur på Sankte Per de sista åren,som inte hämtade hem henne,,hoppas att hon får möta pappa som gick bort för 45 år sedan.
    Haé Kram.

    SvaraRadera
  13. Hej på dej!
    Har inte börjat på gumman med nålarna i häcken än. Men jag ska försöka mej på henne sen. Har lite babykläder som jag håller på och stickar.
    Gillar dina fina foton
    Ha en bra dag
    Kram

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Fina sommarbilder du har tagit! =)
    Hemma igen efter en vecka i Kroatien, har haft det bra och väldigt varmt, att komma hem till bara 17 grader efter 30-40 grader var svalt! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  15. Underbart. :)
    sv: Nämen åh, gud så glad jag blir. Tusen tack fina du!
    Lördagskram. ♥

    SvaraRadera
  16. Fina foton..
    Ja, det har varit en ganska fin sommar. Men jag tycker nog att det har varit väldans kvavt från & till...
    Önskar dig en fortsatt härlig helg, tjejjen..
    Kramen

    SvaraRadera
  17. Hej Syren!
    Så fina bilder!
    Alltsammans är så vackert-Kram,Inger

    SvaraRadera
  18. Härliga bilder. Nej än är sommaren inte slut men inte mycket kvar. Jag försöker njuta av det som är kvar.

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Tittar in hos dig.Så vackra bilder!
    Kram,Inger

    SvaraRadera
  20. Så vackert och sommaren har stannat! Vem vet hur länge, men det gäller att hänga med i svängarna! Kram

    SvaraRadera
  21. Åh så vackert.
    sv: Åh, jag blir så hjärteglad. Tack så hemskt mycket kära du!
    Onsdagskram. ♥

    SvaraRadera