S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

torsdag 8 november 2012

Ibland blir det inte som man hade tänk sig,men denna dag blev i alla fall fin.

Klicka på bilderna så ser ni dem bättre!
Söndagen den 28 okt 2012 var det så underbart vackert väder efter en frostnatt,så vi bestämde oss för en lång och härlig promenad i vår fina park i Kristianstad. Ankorna var många och kom i rasande fart när de förstod att barnen hade något ätbart. När vi gått i parken i någon timma åkte vi ner till Åhus.
Det var många motionärer på stranden denna soliga dag.Och det fanns flera olika träningsredskap att prova på.Jag provade att gå balansgång och det gick utmärkt.Hade jag haft andra kläder på mig skulle jag prova mer. Min man provade i alla fall.

18 kommentarer:

  1. Ibland blir det inte som man tänkt sig utan ännu bättre...Ja tårtstunden uppskattades.Mysljusen tyckte jag också om.. Ha det så bra Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej du..Jag hade den LP och den blev sönderspelad rätt snabbt...Här skiner solen,från en nästan blå himmel+3,,ganska skönt..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Underbart väder att vara ute i, trevligt att det finns en chans att motionera utomhus också! =)
    Jag hade en toppenresa, ska lägga ut fler bilder senare!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  4. Ser y ut som ni haft en jätteskön promenad Kul med motionsredskap på stranden bra idé. Så härligt blå himlen är på bilden.

    SvaraRadera
  5. Ser ut som ni haft en härlig dag! Själv har jag just ätit upp en matlåda och sen ska jag läsa fritids för att bege mig till keramikkursen :D

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder. Det kan vara så vackert innan mörkret drar en ridå över oss! Kramar

    SvaraRadera
  7. Hej,tack för din kommentar på min blogg.
    Så underbart fint väder ni haft idag,enligt
    fotona.Här vid Hallandskusten där vi bor, åter en
    dag med gråmulet väder.
    God-Kväll.
    Mvh:Ingrid

    SvaraRadera
  8. Vackra bilder som du visar. Här blev det Jannes Goda Pannkakor till middag idag ! Ha det bra !

    SvaraRadera
  9. Så fint att de satt upp träningsredsap, det finns i Side också på ett ställe men tyvärr långt bort från stranden, det är synd. Kramiz

    SvaraRadera
  10. Rätt kul med dessa träningsredskap, att de finns för allmänheten, hoppas att det dyker upp fler och fler. Kram

    SvaraRadera
  11. Gomorron vännen. Så många vackra bilder. Vad skoj att de har motionsredskap på stranden :)Här har vi sol och några grader minus. Ingen snö ännu. Hurra för det. Ha en härlig fredag.
    Kramen

    SvaraRadera
  12. Oj så fina bilder, härligt att ha havet så nära,blir lite avundsjuk faktiskt.
    Vad bra att man kan träna så där, det är säkert många som provar på.
    Ja du, nog har jag ont i rumpan,men jag är så tacksam att jag inte bröt nånting.
    Önskar dig en riktigt fin helg,
    Kram vännen♥

    SvaraRadera
  13. Å så vackra bilder!
    Hahaha...du skyller på kläderna du ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Syren!
    Vilken fin banner!Gudomligt vacker.och de övriga korten är så vackra!
    Idag har vi 7 grader + i Örebro.Men det ser ut att bli oväder.Så jag handlade mat för imorgon också.Ha det Gott!Kram,Inger

    SvaraRadera
  15. Vet du när jag såg bilderna den här gången och klickade upp bild nummer två i skogen blev jag alldeles tagen. Så fin den är! Kramar

    SvaraRadera
  16. Tassar in & lämnar ett avtryck..
    Kramen till dig, tjejjen..

    SvaraRadera
  17. Jag håller med Veiken att bilden på parken är ett fantastisk ställe att röra sig på.

    SvaraRadera
  18. Hejsan!
    Syren,jättefina bilder!Och här har vi 7 grader+.Inte illa för november.Kram!Inger

    SvaraRadera