S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

torsdag 2 augusti 2012

Besök!

Först vill jag berätta att min gammla data pajade och med den alla mina bilder.Så nu får jag börja om på min nya data och som tur var så hade jag några bilder kvar i min kamera. Nog om detta! Besök fick vi av äldsta sonen för det blir ju inte så ofta när man bor långt ifrån varandra.
Här tar vi en fika paus inne i centrala Kristianstad.På bilden Sonen Michael och min Äldsta barnbarn Michaela.
Naturligtvis ville fler träffa Michael.Först blev det middag och senare fika. Bild 1: sonen Michael dotter Monica Svärssonen Bengt.Bild 2:sonen Magnus min man svärdotter Lena,Bild 2:dotterdotter Michaela.
Dotter Gunilla med familj kom på ett snabb besök. Vi var i vår trädgård under besöket och det blev grillad korv. Maja Tina och Filip bara älskade vår trädgård.De åt massor av morötter och de gillar verkligen persilja.
En av mina rosor!

19 kommentarer:

  1. Hej! Nu har jag väckt liv i min gamla blogg igen och adressen är Http://radiogubben.blogspot.com. Här skiner solen och det är ett härligt väder. Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  2. Hejsan,,Kul att träffas speciellt om det var länge sedan,,klart att dom trivs i din fina trädgård,den ser så mysig ut..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Så roligt att få besök Och jag ser att du har en vin trädgård.. Det var härligt att ha en mini semester och att Veiken tog så väl hand om mej.Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder på nära och kära och go gemenskap.
    Men så tråkigt med datan och bilderna. Du skulle ha lagt dom på en extern hård disk, en säkerhets grej har jag lärt mig...
    Kramar♥

    SvaraRadera
  5. Härligt besök du fick där, det är mysigt att få umgås och bara vara. Kram

    SvaraRadera
  6. Vem tycker inte om din trädgård med all den blomsterprakt som du har. Förstår att alla dina nära och kära gillar att komma på besök.

    SvaraRadera
  7. Oh, så trevligt med kärt besök.
    Din trädgård har så många fina växter. Tror sjutton att dom gillade den :) Kramar

    SvaraRadera
  8. Härligt med släkten på besök, fint väder verkade ni ha också! =)
    Jag har varit och hälsat på släkt i Stockholm och bara haft det bra, men nu är jag hemma igen!
    Ha en fin helg!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  9. Å´så roligt när barnen kommer! Varm korv går alltid hem både hos barn o vuxna! Ser så härligt ut!! Kramiz

    SvaraRadera
  10. Jättefina kort!Tur,att de var kvar i kameran!
    Det är roligt att ta kort och just nu har jag ju renovering på gång i min tomt.Idag har gubbarna lagt på jorden för gräsmattan och snart kan jag plantera igen.
    Tack för titten och kommentaren hos mig!Kramen,Inger (Örebro)

    SvaraRadera
  11. Hej vännen. Så roligt med långväga besök. Jättefina bilder här. Jag har oxå vart med om att datorn pajat och tappat alla bilder. Jag funderar på att skaffa en extern hårddisk där man kan spara allt. Hoppas allt är bra med dej. Ha en skön lördag
    Bamsekram

    SvaraRadera
  12. Tackar,,Några bilder blev ju bra,,jag tog 125 bilder så lite att välja av blev det..Ha en bra dag,Kram.

    SvaraRadera
  13. Godmorgon! Idag har solen glömt att komma hit! Morgonkram!

    SvaraRadera
  14. Så alla dina bilder försvann?
    Hade du ingen backup?
    Trevligt och fint väder ser du ju ut att ha i alla fall :)
    Kram!

    SvaraRadera
  15. Det gäller att passa på när ungarna flyttar långt bort. Tillfället blev ju bra förevigat också. Kram

    SvaraRadera
  16. Ohh, vad härligt...& jättefina foto..

    Men så trist med din gamla data, då speciellt när man förlorar så många fina minnen på kort...

    Önskar en skön söndag..
    Kramen

    SvaraRadera
  17. Godmorgon min goa Eva! Pappas dag blev en jättefin dag och idag ska vi ta med pappa på shopping! Tyvärr har regnet öst ner här ända sen igår, men det är ju mer regel än undantag denna sommar! Kramiz

    SvaraRadera
  18. Jag fick ett besked för 6 år sen och har avstått. Det är mitt v knä som är värst. ja beslutet är mitt och jag funderar. Kram!

    SvaraRadera
  19. Hej igen!
    Tack för raderna hos mig.Blir så glad över det!Tusen tack.
    Nu är det lördag och gräsmattan är grönare än grönt.Än kan jag inte plantera för alla staket är inte uppe.Verkar som jag får börja med att plantera vårlökar.Så jag längtar.
    Konstigt väder.Regn och åska.
    Men i New Orleans,där min dotter bor väntar dom på stormvarning.Kanske får lämna stan.Och hoppas att huset står pall.Vid Katrina så blev det totalt förstört.och de håller på att renovera fortfarande.
    Sånt väder har vi inte tack o lov.Ha det gott.Inger i Örebro

    SvaraRadera