S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

fredag 30 december 2011

Ett gott 2012.

Hoppas att det nya året blir bra för dig. På alla sätt. Tid för fester och nöjen,men mest lugna vanliga dagar. Att du har jobb som du trivs med. Tillräckligt med pengar så att du klara dig. Ja,gärna mer....men det är inte det viktigaste.Att kunna ta en dag i taget och inte behöva oroa dig för framtiden. Men mest av allt: God hälsa. Både för egen del och för dina nära och kära. För det är det som är grunden till allt det andra. Att vara frisk,må bra,kunna ge och få kärlek och omtanke.
Gott Nytt År!

24 kommentarer:

  1. Gott slut och gott nytt önskar jag dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hejsan,,ja det är otroligt vilket stort intresse det är för den sidan..Jag har lärt oerhört mycket om orten förr,,spännande verkligen..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År!!!! JAg önskar ej ett bättre 2012 än 2011! KRAM

    SvaraRadera
  4. Tack!bra skrivet! Blandar du gullök och farin med vatten? Hoppas att allt är bra med dej! Kryapåkram!

    SvaraRadera
  5. Ok Tack för receptet! Kram!

    SvaraRadera
  6. Otroligt fint skrivet! Jag önskar dig allt detta och mer till!
    Många varma kramar med hopp om att ditt 2012 blir mycket bättre än 2011.

    SvaraRadera
  7. Goaste vännen,du skriver så klokt och fint.Hälsan är absolut det viktigaste,pengar,ja lagomt så man klarar sig.Överflöd gör nog ingen lycklig i längden...
    Sköt om dig,och jag önskar att nästa år blir så bra som möjligt för dig,
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  8. Gott Nytt År önskar jag dej oxå med framför allt god hälsa. Som du skriver är det ju det viktigaste för att allt annat ska fungera. Sköt om dej och var rädd om dej vännen.
    Bamsekramar

    SvaraRadera
  9. Svänger in emellan mina pass på jobbet för att önska dig ett riktigt gott slut & ett härligt gott nytt år...
    Önskar dig allt bäst....
    Kramen

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Hoppas du får ett fint nyår och en bra start på det nya året och önskar dig allt gott i livet och med hälsan!
    Kramar, Elenor

    SvaraRadera
  11. Ja, det är så sant, så klokt skrivet...om vi inte får ha hälsan så har vi ju inget behov av allt det andra...Vi önskar dig och din man ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Hoppas det blir ett år med tillfrisknande och nya krafter för dig vännen! kramiz

    SvaraRadera
  12. Vill också önska DIG ett riktigt GOTT och FANTASTISKT 2012.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Ett Gott nytt 2012 önskar jag dig och de dina.

    SvaraRadera
  14. Tack önskar dig detsamma.Gott Nytt Åt..Haé Kram

    SvaraRadera
  15. Gott Nytt År till dej med. Kramar <3

    SvaraRadera
  16. Gott nytt år på dig, hoppas att du får ett fint kommande år och att din hälsa skall bli bättre. Kram

    SvaraRadera
  17. Kikar in och önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  18. ja det är viktigast, att alla får vara friska, och det är ju ingen självklarhet tyvärr, ha ett gott riktigt fint år i år, kram biggan

    SvaraRadera
  19. Godfortsättning.Idag kom jag hem till hjo.Haft det bra och lekt mycke med brors dotter.så nu ska jag försöka orka blogga igen.Ha en skön kväll.kram

    SvaraRadera
  20. God fortsättning till dej
    ja, vi får hoppas att vi alla får behålla hälsan och att år 2012 blir ett kanooooon år.

    Kraaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  21. Hej! Här har det regnat och blåst hela natten och barometerns visare pekar rakt ner i golvet. Jag tror inte jag upplevt ett så lågt lufttryck förut. Ha en fin dag

    SvaraRadera
  22. Önskar dig en god fortsättning på det nya året.
    Kram

    SvaraRadera
  23. Och jag önskar dig ett Gott Nytt År!
    Kram!

    SvaraRadera
  24. hoppas ni haft det bra över helgerna, tänker ofta på dig kram biggan

    SvaraRadera