S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

tisdag 12 juli 2011

Min värsta dag.

Den 6 juli var en jobbig dag för jag fick ont i magen,värre än vanligt. Ringde vårdcentralen och trekvart senare skulle jag vara där. Massa prover och undersökning fick jag remiss till CSK kk. Efter grundlig undersökning fick jag veta att jag hade infektion i livmodern. Fick pencillin och en tablett till. Och så skickade läkaren ner mig till dagoperation för samtal och tid för operation som kommer att ske den 18 juli.Det värsta är att jag inte kan vara ute,får ju inte visstas i solen när man äter pencillin och så ska jag vila. Så det blir att sitta på min inglasade balkong.Är sjukskriven till den 20 juli. Min föhoppning är att det är en engångsförtelse för tankarna finns på den lömska sjukdommen. I alla fall längtar jag till semestern som börjar vecka 30. Ha en bra dag!

17 kommentarer:

  1. Hej vännen. Så tiråkigt at du blivit sjuk.Håller tummarna att allt går bra. Jag spelar inte heller. Har fått uppdrag av Blogvertiser att skriva om detta. På FB brukar jag däremot spela ett spel i bland. Krya på dej nu och ha det så gott.
    Styrkekram

    SvaraRadera
  2. Hej.Inte roligt att du har blivit sjuk nu under sommaren.när det är varmnt och klibbigt.Hålla tummarna att operationen gå bra.Så du får njuta av semestern.kram

    SvaraRadera
  3. ja jag hoppas du kryar på dig, och att det inte är nåt allvarligt, utan bara en infektion, trist att inte vara ute, tänker på dig kramar biggan

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tråkigt att du har blivit sjuk, hoppas allt ska gå bra och att medicinen hjälper!
    Sköt om dig!
    Kramar, Elenor

    SvaraRadera
  5. det var tråkigt, jag hoppas att det går bra

    SvaraRadera
  6. Men vännen vad tråkigt att du har blivet sjuk.Hoppas att det inte är något allvarligt...Vi har haft en skön dag tillsammans Sita,Kjell,Susanne och min Kjell och jag . ♥Kram!

    SvaraRadera
  7. Godmorgon! Jobbigt att bli sjuk på sommaren, men förhoppningsvis så får de bukt med detta före den efterlängtade semestern! Kramiz!!!

    SvaraRadera
  8. Fy vad jobbigt och jag förstår att det blir en del tankar med operation och allt det där, hoppas att det kommer att gå bra. Bloggriket är en blogglista, en slags topplista.. när du / andra klickar på den länken så läggs det en röst på mig. Kram

    SvaraRadera
  9. Uasch vad tråkigt att bli sjuk nu. Om det "bara" är penicillin får man väl vara i solen om man orkar..... jag trodde att det var antibiotika som var skuggberoende... Krya på dig. Håller tummarna! Många kramar!

    SvaraRadera
  10. Men kära vän så tråkigt för dig.Förstår din oro och alla tankar som kommer. Det kommer gå bra ska du se, och så hoppas vi på att du känner dig bättre till semestern.
    En go kram till dig!

    SvaraRadera
  11. Godmorgon i stugan denna kalla sommarmorgon, bara 9 grader! Kramiz

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Vad kul att du var med och tävlade om att bli Dagens Blogg + Veckans Stjärna + Bli länkad i menyn. Nu har nämligen vinnaren utsetts! Gå in på www.blogoftoday.blogg.se för att se om du är den lyckliga vinnaren.

    Vann du inte? Äsch, bli inte ledsen. En ny omgång har kommit upp på bloggen :) Var gärna med i den.

    SvaraRadera
  13. Hoppas det inte är något allvarligt med dig. Bra att du ser fram till semester och lugn o ro. Här har det regnat hela natten men nu har jag skickat regnet vidare till Sita. Ha en fin dag nu !

    SvaraRadera
  14. Hej! jag bara undrar hur det är med dej?Är det bättre i magen? Krya på dej vännen! Kram!

    SvaraRadera
  15. SLUTSPURTEN NU, HJÄLP TILL! <3

    http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=lRbt7ff4ZoKjdd9yojDz7X3CbxTOQq5z8Ti5wBvLq4sHWq60P9yK#Gallery

    Hoppas du får en fin fredag :)

    SvaraRadera
  16. jag hoppas att du är piggare nu och att du får en trevlig helg

    SvaraRadera