S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

tisdag 19 juli 2011

Igår var jag tillbaka på CSK och operation som tog ca 40 minuter. Vi var flera som var där denna dag för olika operationer. All personal var hur trevliga som helst.De är guldvärda. Innan jag åkte hem fick jag veta att provet som togs den 6 juli visade på liten cellförändring och när proverna blir klara från operationen får jag reda på om de ska ta bort eller inte.
Solen lyser här men det blåser en aning.

När man är frisk har man tusen önskningar,men när man är sjuk så har man bara en.

11 kommentarer:

  1. Visst är det så,att den högsta önskan man har det är att få vara frisk.Det är egentligen det enda som betyder nånting. Hoppas det kommer gå bra för dig.Jag ska tänka på dig.
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Visst är det så ..man har bara en önskning när man är sjuk..Hoppas att allt går bra för dej.Ska hålla tummarna för dej..♥kram

    SvaraRadera
  3. Jag håller alla tummar tår och tankar jag har så att allt är OK! Ha det så gott du kan. Kramar om dig

    SvaraRadera
  4. Skönt att det gick bra med operationen, hoppas det inte visar nåt allvarligt på provet sedan!
    Tänker på dig!
    Kramar, Elenor

    SvaraRadera
  5. Godmorgon i stugan! Cellförändringar visar det oftast vid infektion, som du ju hade...Så det behöver inte visa något mer nu när du medicinerat. Hoppas du nu blir helt återställd och får njuta din semester! Kramiz!

    SvaraRadera
  6. Godmorgon.Vi hadde först sol sen kom det en skur,men blev uppehåll tills kvällen blev solig.Ha en skön dag.kram

    SvaraRadera
  7. Mors,,Ja så är det,,en önskan,,se nu till så du får en skön semester,hoppas det ordnar sig för dig.Haé Kram.

    SvaraRadera
  8. Moron ! Här åskade det igår och blixten slog ner vid skolan som ligger ca 300 m ifrån vårat hus. Vilken Jä**a smäll det blev. Strömmen var borta i 4 timmar men inget gick sönder. Jag hann dra ur alla kontakter. Ha en fin dag nu !

    SvaraRadera
  9. Hoppas att det kommer att gå bra och att proverna visar det bästa. Sol hos mig idag. Kram

    SvaraRadera
  10. Det finns ju ingenting som uppväger att få vara frisk...Något som vi tar för självklart så länge vi är friska. Det är först när vi drabbas som vi förstår vikten och sanningen i detta...Kramiz

    SvaraRadera
  11. visst har man bara en önskan då, att få bli frisk, ska hålla alla tummar för dig, kramar biggan

    SvaraRadera