S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

torsdag 19 april 2012

En oas mitt i staden.

Lördagen den 14 april tog vi en lång promenad på så där 2 timmar i tivoliparken och en sådan njutnig var att se att våren verkligen är här. Tänker inte skriva så mycket för bilderna säger mer än ord skule jag tro. Men jag kommer att återkomma mer om denna ljuvliga park som är i förändring. Absolut till det bättre.
Den vackraste gåvan människan fått är att känna glädje.

16 kommentarer:

  1. Ja ni ligger en bra bit före oss,vad gäller våren,
    Det gick fort att fixa skåpet,,det tog mycket längre tid för mig att torka ur och ställa tillbaka det som fanns där..Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Visst är det viktigt att engagera sig, vi gör det nog inte tillräckligt känns det som.
    Underbara bilder du bjuder på,och du har rätt,inga ord behövs för bilderna talar för sig själva.
    Så långt har inte våren kommit här än,men blir det bara lite varmare så spricker det nog ut rätt fort....
    Ha det gott vännen
    Varma kramar♥♥

    SvaraRadera
  3. Hej Syren. Ja de här bilderna talar verkligen för sig själva Så härligt det är med alla dessa vårprimörer man blir glad och får det klassiska "springet " i benet liksom

    SvaraRadera
  4. Å så vackert Syren!
    Tack för din kommentar hos mig.
    Ja den killen,är en övning.Har laddat ner photoshop för jag ska retuchera lite.Tycker det är kul.Har tyvär ingen scanner.Ha en god kväll!Inger

    SvaraRadera
  5. De skulle gå ut i endel tidningar

    SvaraRadera
  6. Ja, dom fina bilderna säger allt, ha en fin kväll nu

    SvaraRadera
  7. Vilka vackra bilder!!!!! De är något som saknas i Östersund, de finns ingen park med planteringar.... KRAM

    SvaraRadera
  8. Så vackra bilder att glädjas åt! Barn är så enkla och härliga. det är vi vuxna som krånglar till det Krya på dej kram!

    SvaraRadera
  9. Underbara bilder, hoppas vi får snöfritt och grönt snart! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  10. Ja, glädje är en gåva! Underbara bilder du bjuder oss på...det glädjer mig mycket! Kramiz

    SvaraRadera
  11. Å,så vackert!
    Och inte en snöfläck så långt ögat kan nå.
    Underbart!
    Kram1

    SvaraRadera
  12. Så vackert det är därinne i stan. Kram

    SvaraRadera
  13. Jättehärlig att titta på...& så fint det kan vara mitt i staden..
    Önskar en toppenhelg..
    Kramen

    SvaraRadera
  14. Oj, så långt våren har kommit hos er. Vackert och en oas. Jag kan tänka mig hur fint det är när allt är fullt utslaget.
    Jag blir så glad när jag ser en kommentar från dig! Ta väl hand om dig och njut av våren! Kramar

    SvaraRadera
  15. Titta in i min blogg och hjälp till

    SvaraRadera
  16. Jättefint!Vackra parker är underbara att strosa i :)
    Ha en härlig dag,kram Bitte :)

    SvaraRadera