S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

torsdag 29 mars 2012

Mars är en fin månad.

Flera i familjen fyller år i mars. Den 24 mars firade vi Tina och Filip som blev 3 år.
Dottern Gunilla fyllde den 15 mars.
Min man fyllde den 25 mars.
Michaela fyllde den 28 mars 21 år,här tillsammans med sina små kusiner.
Våren är här med sköna varma dagar och då passade jag på att njuta av solen för just nu kan jag inte göra så mycket men min förhoppning är att jag kommer att bli bättre i benen när jag börjar på sjukgymnastik efter påsk. Min man han håller på att göra fint på altanen och idag fixar han ett trädgårdsbord.

16 kommentarer:

  1. Oj det var mycket fylla i er familj..Sen är ni lite längre kommen med våren..Svaret kommer framåt kvällningen.Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Och alla blev nog tillverkade på midsommarafton - gissar jag ;-)

    SvaraRadera
  3. Hej Syren Så fina bilder på barn ja på dem allihop Många som fyller år på våren härligt när jag ser att altangolvet håller på att oljas in kletigt är det men det behövs jag skall ta min också men inte än.Ser att din syren kommit lite längre än mina här.

    SvaraRadera
  4. Mycket att fira på en gång, tänk att det kan samla ihop sig så där. Fina bilder du bjuder på.
    Våren tar nog lite paus nu tror jag, men det kanske är bra att det inte går för fort..
    Kram vännen♥

    SvaraRadera
  5. Så fint det blir på altanen...Ja det känns i foten idag! Tråkigt att ni inte kan komma på träffen.Hoppas att allt är bra med dej.Kram!

    SvaraRadera
  6. Fina familjen :) Snart har vi april och set ser ut som att du börjar att komma igång i stugan med det mesta. Kram

    SvaraRadera
  7. Kalas hela månan *ler* HA en bra påsk! KRAM

    SvaraRadera
  8. Oj, oj forsythian har kommit långt därnere i södern. Tråkigt att ni inte kan komma i år. Finns det inte någon liten timma över? Tänk att folk måste fylla år varje år. *fniss* Kramar

    SvaraRadera
  9. Det var mycket fyllande i mars, nästan hela klanen ju! Fin påskheader du fixat till! Kramiz

    SvaraRadera
  10. Och jag skulle ha varit född i mars. Men jag ville inte ut. Så jag väntade till 2 april ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Härliga bilder på alla som fyllt år! =) Att tvillingarna redan är 3, vad tiden går! Hoppas ni får njuta av solen, här var det -1 imorse och har snöat av och till sedan igår!
    Ha en fin helg!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  12. Ja, du har rätt! Dessa tulpaner är extremt tidiga, absolut först, långt före alla andra! Fast jag vet ju var de finns...Kramiz

    SvaraRadera
  13. Hej! Du har en hel födelsedagsmånad att bevaka kan man säga då. Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  14. Hej Syren!
    Blev så glad för din rad.Ja den gungstolen var min fars favorit.Och vilken fin banner!Ståtlig tupp!Du har s´å fin familj!Kram,Inger

    SvaraRadera
  15. Ja, de må jag säga...Du har haft fullt upp i Mars månad..
    Jättefint du har gjort med påskpynt i planteringen...
    Önskar en resterande toppen helg..
    Kramen

    SvaraRadera
  16. Slingrar förbi & vill önska dig en glad påsk..
    Kramen

    SvaraRadera