S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

fredag 3 februari 2012

Kylan håller sitt järngrepp även här i nordöstra Skåne,i natt var det ca 13 -14 minus och det kommer inte att bli varmare här på ett tag enligt vackert väder.Gillar inte denna kyla för växterna mår inte bra av den och tyvärr här är ju ingen snö som skyddar dem.Egentligen så händer det inte så mycket här nu. I måndags var jag på läkare kontroll i Lund efter som jag har ryggvärk samt en del smärtor i magen.Massor av prover har tagits och blev väl undersökt av läkaren,han fann också en knuta på bröstkorgen och tog även där prov. Vad det är vet jag inte bara vänta tills nästa gång jag ska dit. En remiss till röntgen har skickats till CSK där jag ska skivröntgas för att sedan kunna se varför jag har ont.Fick utskrivet starka värktabletter.Känns bättre i ryggen men tar jag inte värktabletten så känner jag direkt det onda.Sjukskriven tills den sisa mars.Med hopp om att våren har börjat göra sitt intåg då. Bilden är ej från i år!

13 kommentarer:

  1. Hej du,,Hoppas du får bli av med det onda..
    Ja fy för den lede,vi har inget kul väder,,ännu värre är det längre norrut efter kusten,,många olyckor har det varit mellan Gävle och Söderhamn,E4an är avstängd i båda riktningarna
    Haé Kram.

    SvaraRadera
  2. Men vännen vad tråkigt att du har ont i ryggen och att de har hittat en knöl.Hoppas att den är ofarlig....Ja det känns tungt att mista någon. Tack för styrke och krya på kramar ! Skickar många krya på dej karamar till dej!!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig, låter inte bra med ryggen. Kramar om extra

    SvaraRadera
  4. Så jobbigt för dig vännen att det aldrig tar slut på eländet.Hoppas det går bra med undersökningen,jag tänker på dig och håller tummarna
    Kramiz!

    SvaraRadera
  5. Här hemma har det snöat nästan hela dagen idag. Det tycker jag inte är roligt och det är lika svinkallt här som hos dig.

    Tur att det finns värktabletter när det behövs. Kram

    SvaraRadera
  6. ja fy så kallt det är, hoppas det inte är något vännen, tänker mycket på dig. massa kramar extra från oss allihopa biggan

    SvaraRadera
  7. Cassandra har talang för att se det fina .. Jag tar det lugnt .. Ta det så lugnt du med . Och du.... krya på dej och många styrkekramar!!

    SvaraRadera
  8. Jag blir så glad över att komma in här. Du har alltid en underbar header. Jag blir mindre glad över att du inte är helt bra, men efter regn kommer solsken. Varma kramar!

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Kylan håller i sig här uppe också, var -28 imorse när jag kom hem från dansen och just nu -23!
    Skönt att du fick tabletter som hjälper, jobbigt med ryggont!
    Hoppas du får komma på röntgen snart!
    Sköt om dig!
    Kramar, Elenor

    SvaraRadera
  10. Ja..nu får det vara nog med denna kyla.
    Men,men...det är vädergudarna som bestämmer ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Tack för titten hos mig. Gillar vårblommor. ;)

    SvaraRadera
  12. Tittar in eftersom det var längesedan.....tråkigt med ryggen din. Hoppas det går att åtgärda.
    Kram från en gammal metrobloggare

    SvaraRadera