S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

söndag 11 september 2011

Det blev sol här och det tycker jag är bra för det är så blött.


Här har det varit en fin solig dag,men tyvärr så har jag inte orkat gå ut.Men det kommer förhoppningsvis fler soliga dagar.Skriver inte så mycket men åter kommer sen.
Tänkvärt: Bästa sättet att bli av med kilorna är att lämna dem på tallriken.
Bildena jag har är klickbara och det ger bättre rättvisa på min bilder.

15 kommentarer:

  1. Kjell tyckte om koftan.Ja g besöker dej gärna på sjukhuset,vi kan ta en fika eller bara snacka Bra tips om bantnng.. ♥! Kram!

    SvaraRadera
  2. KRAM.... Hoppas det kommer många soldagar!
    Om det vore så enkelt att bara lämna dem på tallriken *ler*

    SvaraRadera
  3. Hek du,,jo det har kommit några med rätt svar,du får se i morgon.Haé Kram.

    SvaraRadera
  4. Det har varit en riktig sommardag idag, Det komme nog fler ska du se.
    Jag hoppas att du mår någorlunda bra och kan njuta av fina dagar! KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Hej vännen och tack. Jag hoppas det kommer många soliga styrkedagar till dej. Måste ta kontakt med Blogg.se då jag blir frisk. Har bett vänner kolla bloggen. De som använder Firefox och goole chrom har inga problem tydligen utan det verkar vara internet explorer som ställer till det. Ha det gott och var rädd om dej.
    Bamsekram.

    SvaraRadera
  6. Jättefina bilder! Hoppas du piggar på dig när behandlingen kommer igång ordentligt! Kramiz

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder, måste skicka in mina bilder inför morgondagens sista fotokurstillfälle! =)
    Här vaknade vi till av en åskskräll som fick det att skallra i rutorna, trodde en bomb hade sprängts först, nu regnar det på ute!
    Ha en fin dag!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  8. Hösten har kommit med regn mörka moln och så vidare. Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  9. härliga bilder, visst kommer det fler härliga dagar, ha det jätte gott kramar biggan

    SvaraRadera
  10. Härliga höstdagar är väl det bästa som finns. man kan skörda en massa godsaker som man odlat eller hittar i skogen.

    Vilken härlig tomatkvist du har överst!

    SvaraRadera
  11. Och här har det varit ostadigt hela dagen och nu har det brakat loss med mörk himmel och regn. Kram

    SvaraRadera
  12. Godmorgon i stugan denna blåsiga o regniga tisdag! Kramiz

    SvaraRadera
  13. Jobba du nu eller är du sjukskriven.när du åker ner till Lund måste du väll vara hemma nu.kram

    SvaraRadera
  14. Hej vännen. Nu tror jag att det går att komma in på min blogg. Har bråkat med den och försökt hitta felet. Till slut tog jag bort FAcebook Gillaknappen och vips så var allt bra. Ha det så gott. Tänker på dej.
    Bamsekram

    SvaraRadera
  15. Men just dom på tallriken är ju så goda.

    SvaraRadera