S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

söndag 19 juni 2011

Här hemma....och Våga...............


Här är det blandat väder,med lite regnskurar och sol.Lagom värme tycker jag att det är. ca 20 grader är ju inte så illa. Vi nalkas ju en helg där vi blomster ska plocka och det har vi ju mycket av i vårt land och det måste vi ju vara rädda om.

Några ord att tänka på:
Våga vara
Våga skratta
Våga gråta
Våga tro
Våga ändra dig
Våga hjälpa
Våga bli arg
Våga stanna
Våga gå
Våga chansa

19 kommentarer:

  1. Jättefina bilder och fina tankar! Ser att du skaffatny blogg så nu lägger jag in dig i min lista! KRAM

    SvaraRadera
  2. hos mig har det regnat sedan jag steg upp kl 04.00

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder och text :) Hoppas att du har haft en fin Söndag. Kram

    SvaraRadera
  4. Hejsan,,Ja vi hade en kanondag/kväll ända tills myggen började jävlas med oss..Haé Kram.

    SvaraRadera
  5. Du får inte berömma mej så ,jag kan ju rent av gå och bli högfärdig.Tack vännen för berömmet ! Du är också en snäll person.Din fina blomma står så fint i trädgården ,massor av fjärilar besöker blomman. Det var fina ord om att våga♥kram!

    SvaraRadera
  6. Jättefina ord och bilder!!!! Undrar om de blivit några blomster i Uggen... Brukar vara lite kämpigt att få ihop en bukett till lunchbordet *ler*

    SvaraRadera
  7. Så fina bilder du har,och du har verkligen fått till det bra med ordet våga. För tänk om vi vågade lite mer,
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  8. Fina bilder! Ja, det gäller att våga! kramiz

    SvaraRadera
  9. Vår bästa tid är nu......
    Det var vågat och bra skrivet :)
    Många kramar

    SvaraRadera
  10. Bra ord att tänka på! Och härligt med allt grönt som spirar nu.

    SvaraRadera
  11. Jättefina bilder, jag har några små borstnejlikeskott som växer sakta, hoppas de kan bli så fina som på bilden! =)
    Ha en underbar midsommar!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  12. underbara bilder, ha en underbar midsommar med, krya på dig kramar biggan

    SvaraRadera
  13. Hej vännen. Så fina bilder du har här. Att våga är viktigt. Här har vi kallt och trist just nu men vi får hoppas på varmare väder. Ha en härlig dag.
    Kramen

    SvaraRadera
  14. Jättefina bilder och en så fin på dig.Tänkvärda ord vännen.Ha det så gott,kram.

    SvaraRadera
  15. Fick du ett bra brev ?? Du får krya på dej vännen.Nattikram!

    SvaraRadera
  16. Morn! Fick du mè eb CD av Tomson??Hoppas att du är bättre idag!! Fortsätt att krya på dej! Morgonkram!

    SvaraRadera
  17. Väldigt fina & tänkvärda ord..
    Jag önskar dig en härlig midsommarhelg.
    Kramen

    SvaraRadera