S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

söndag 8 maj 2011

I Höör hade vi bloggträff

När vi kom fram till Fogdarödsloge var de flesta redan där. Vädert var strålande. Först gick vi en tipspromenad som var på 20 frågor,ganska lätta var de dessutom.Dax för grillning.








Veiken hade ett lottori och pengarna som kom in gick till cancerinsamlingen

Sören vann en sarong som första pris.Biggan och Sören hade med massor kaffebröd som också lottades ut.

Den här tårtan blev min vinst. Och den bjöd jag min dotter och son med respektive och naturligtvis min man. Själv äter jag inte tårta. Den var god sa de fast det står Glad Påsk.

Det blev också dans,själv försökte jag också men det gick inte så bra.
Lite frisk luft!
En trevlig bloggträff med så härliga människor,specielt tack till Yvonne och Kjell.

21 kommentarer:

  1. Ni verkar ha haft det trevligt på träffen. Ha en fin dag nu !

    SvaraRadera
  2. Tack för igår. Vi hade en jättetrevlig kväll. Tack vare alla goa bloggare! Kram på er!

    SvaraRadera
  3. ni såg ut att ha det bra på dom fina bilderna

    SvaraRadera
  4. Hej du,,Kul att du gillade bildspelet...
    Ja nog ser det ut som ni hade en trevlig bloggträff..Haé Kram.

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vilken härlig träff ni verkar ha haft! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  6. Även du hade en massa goa bilder från bloggträffen, kul att se :) Kram

    SvaraRadera
  7. Jag har tittat runt på bilder från bloggträffen,och man blir riktigt avundsjuk så trevligt som ni hade,
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  8. Ser så härligt och trevligt ut! Skulle så gärna velat vara med, men tiden räckte inte till! Kramiz

    SvaraRadera
  9. Morn vännen!!!!!Hela dan igår så VILADE jag !!!!!ha en bra måndag!

    SvaraRadera
  10. ser ut som ni hade en riktigt bra dag också. Hade gärna varit med men det blev alldeles för långt för mig att åka med stor gravidmage. Men kanske nästa år...
    Kram

    SvaraRadera
  11. Hej. Nu är det 25 grader här. Hoppas vi får ha det så lääänge! Kram

    SvaraRadera
  12. Hej vännen. Här har det varit en helg med semester från datorn. Förkylningen känns bättre nu. Vad härliga bilder. Ser ut som ni hade jättetrevligt. Synd att man ska bo så långt bort från allt och alla. Ha en skön kväll.
    Kramen

    SvaraRadera
  13. ha en fin tisdag nu, hoppas ni får fint väder i dag med, kram biggan

    SvaraRadera
  14. Så trevligt,fina bilder.Kul att se!Synd det är så långt bort bara.Hoppas du mår bättre nu och fått hjälp med hostan.Många varma kramar.

    SvaraRadera
  15. Godmorgon.Nu har jag gjort mig iordning.Dricker kaffe och blogga lite innan bussen klommer kl.8.00 till skövde,sen tar tåget till värnamo.Ha en skön helg.Kram

    SvaraRadera
  16. ja då får vi se hur det går i kväll. ha en fin dag, hoppas solen skiner på er i dag med, kram biggan

    SvaraRadera
  17. Ser väldigt trevligt ut :)

    SvaraRadera
  18. Nej, den försvann väl sent igår tror jag...jag la´in dagens inlägg utan problem igår kväll...men i morse var det kört! Kramiz

    SvaraRadera
  19. Jag har planterat din blomma i trädgården,och den ser ut att ta sig.Fjärilarna uppvaktar den flitigt! Kram!

    SvaraRadera