S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

måndag 4 april 2011

Våren är här och jag har inte haft tid att uppdatera.

Mycket har det varit de senaste dagarna. Har varit sjuk och är inte helt frisk än men jag jobbar. I helgen har barnbarnen varit och hälsat på.Det har ju inte blivit så mycket att vara ute och fotograferat men igår var jag ute lite för det var ju 15 grader varmt trots att solen inte var närvarande. Idag är det solsken. Härligt är det för nu är det vår. Några bilder kommer här.


21 kommentarer:

  1. visst är det härligt nu när våren visar nya ansikten för var dag som går
    kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt att få se lite vårtecken! =)
    Tack för den fina kommentaren!
    Sköt om dig!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  3. Härligt när våren närmar sig allt mera. Virka är ju sådan skön avkoppling :) Så det tycker jag du kan göra. Kram

    SvaraRadera
  4. Japp solen har varit här hela dan,men det har blåst kallt! Kram!

    SvaraRadera
  5. Nog är det härligt med vår.... Även fast jag älskar vintern *ler*

    SvaraRadera
  6. Vi har en bra bit kvar till det stadiet.

    SvaraRadera
  7. Våren har kommit lite längre hos er ser jag,man njuter verkligen av dom solglimtar som är.
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  8. Tackar,,ser att du har mycket mer vår än vad jag har,,du ligger några veckor före..Haé Kram.

    SvaraRadera
  9. Gott att du är på bättringsvägen! Ser att våren gör sitt intåg nu! Kramiz

    SvaraRadera
  10. Underbara vårbilder! Våren börjar kika fram här också nu, även om vi fortfarande har massor med snö kvar, men solen har hittat hit och det är inte längre minusgrader! :D

    SvaraRadera
  11. Ja...det må jag säga....ni har då tagit våren på allvar ;)
    Här är det för mycket snö kvar för att jag ska kalla det vår. Men den är på G. Ja...det är den :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  12. härligt våren börjar, lite försiktigt men en då kram biggan

    SvaraRadera
  13. Vi väntar här uppe och vi väntar på något gott. Vi ligger nog en eller två veckor efter er-.... Kram

    SvaraRadera
  14. hej Syren ja det doftar vår ute nu du har rätt. Tråkigt att du varit sjuk men hoppas det går över ordentligt nu då.

    SvaraRadera
  15. så härligt med vår bilder :)

    SvaraRadera
  16. Här är bara mest regn och blåst, men visst är våren på G! Ha det gott och sköt om dig!

    SvaraRadera
  17. Här är det dimmigt idag, men nog är det vår allt.

    SvaraRadera
  18. Godmorgon.Du med flyttat till en ny fin blogg.Alla klagar bara hålla sig,så man inte ramlar i blåsten.klä sig rätt klara alla sig.ha en fin dag.kram

    SvaraRadera
  19. Hej Syren vilken jättefin blog du har fixat. Hoppas allt är bra med dig förutom förkylningen. Ha en fin dag nu !

    SvaraRadera
  20. Hej vännen. Vilken tur att jag hittade den nya blogg. Har inte hunnit se att Metrobloggen ska upphöra. Ha det bäst.
    Kramiz

    SvaraRadera
  21. Visst är det en speciell känsla när blommorna börjar dyka upp. Man mår liksom bra i hela kroppen då .) Ha en underbar dag och sköt om dig!

    SvaraRadera