S

S
Alla bilder på bloggen är mina egna.Klicka på bilderna så blir det lite större. Kristianstad fyller 400 år.

söndag 13 mars 2011

Många att fira med början i vecka 11

Mars månad är det flera i min familj som fyller år och det tänker vi fira alla i Malmö. Fredag tar jag ut en semester dag.
Gunilla fyller den 15 mars

Filip och Tina fyller 2 år den 24 mars.

Hans fyller den 25 mars.

Michaela fyller 20 år den 28 mars. Hon är mitt älsta barnbarn. Vi kommer att fira alla denna helg som kommer. Födelsedagspresenter är nästan klara,några presenter kommer att köpas på plats så de kan välja själv.

19 kommentarer:

  1. Det var många att fira :)
    Nästa gång du kommenterar hos mig, ändra din adress hit istället för till Metro så är det lättare att hitta tillbaka. Kram

    SvaraRadera
  2. Fick inte med mig några bilder heller. Men jag prövade 2 gånger till och då lyckades det. Fick med mig allt utom lite bilder från 2008 som jag har klistrat in manuellt.

    SvaraRadera
  3. Okidoki,,Har nu kommit hem igen efter födelsedagsfirande nere i Vreta..Oki,då ska jag ändra till din nya adress.Haé Kram.

    SvaraRadera
  4. Hälsa till Gunilla och gratulera henne, vad stora barnen har blivit! =)
    Vad fin din nya blogg är! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  5. Det börjar bli många som flyttar nu,och nu har även du rört på dig. Det är väl säkrast ifall Metro läggs ner.
    Hoppas du kommer trivas här,
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  6. Godmorgon i stugan denna måndag! Tänk att de redan är två år, inte så länge sen de föddes ju...kramiz

    SvaraRadera
  7. Oj...det blir många kalas denna månad,ser jag :)
    Och du...välkommen till blogspot!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. det är många att fira nu då
    kramar

    SvaraRadera
  9. Vad skönt att du har bytt blogg, det är allt för ofta segt på metrobloggen

    SvaraRadera
  10. Kolla så snyggt hon har det!
    Det är MYCKET finare här än det nånsin går att få i Metro! Lycka Till! Kram

    SvaraRadera
  11. Hej hej
    De är bara lilla jag, jaså du har ny blogg, härligt, snygg design
    Fler o fler lämnar metro
    Ha de bra
    kram

    SvaraRadera
  12. Godmorgon! För att göra en header av flera bilder så gör jag ett collage först...Jag lägger alltid in mina bilder i Picasa och där är det enkelt att göra collage...sen får man minska ner bilden lite...kramiz!

    SvaraRadera
  13. Du får gärna hjälpa till med att sprida ett inlägg som jag har inne just nu.
    Tack på förhand
    Kram
    Vicke.

    SvaraRadera
  14. vad fin din nya blogg är :)

    SvaraRadera
  15. Tack för att du sprider texten vidare, ha en fin kväll nu

    SvaraRadera
  16. Hejsan Tackar och Bockar.Haé Kram.

    SvaraRadera
  17. Hej på Dig, Det var inte igår!
    Hoppas att allt är bra!
    :)
    Min mamma fylde år den 28 Mars
    och min ena kompis den 25 Mars
    och min ena syster den 6 Mars
    och min storebror den 11 Mars!

    Ha en fin Helg!

    Kram
    Stevie

    SvaraRadera
  18. Käckt att fira samtidigt :) Ha det så trevligt.

    SvaraRadera